O pozycjonowaniu
Pozycjonowanie to wielorakie czynności, które mają na celu poprawienie obecności stron w bezpłatnych wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w SERP, tym większy ruch w witrynie, co w efekcie daje możliwość zwiększenia konwersji firmy. Kolejną zaletą tego działania jest budowa rozpoznawalności usługi, produktu lub samej marki.
Algorytm Google analizuje wszystkie witryny internetowe w oparciu o prawie 200 różnorodnych czynników. Efekt tej diagnozy warunkuje to, na którym miejscu strona albo jej podstrona pokaże się użytkownikom przeglądarki w SERP na konkretne słowo kluczowe. Za najistotniejsze czynniki rankingowe zawodowcy ds. SEO uznają między innymi linkowanie (zewnętrzne oraz wewnętrzne), PageSpeed, a także jakość treści.
Wyszukując w przeglądarce Google jakąkolwiek frazę, internaucie zostanie zaprezentowany wykaz stron, których zawartość została uznana za najlepszą odpowiedź na powyższe zapytanie. Jakie adresy wyświetlają się w rezultatach wyszukiwania najwyżej? Przede wszystkim te, których treść jest niepowtarzalna i odpowiednio nasycona poprawnymi frazami kluczowymi. Na pozycje wpływ ma też prędkość wczytywania się strony (nie tylko w wersji na desktop, ale i urządzeniach przenośnych), prawidłowo zoptymalizowanie kodowanie, jak również liczba stron internetowych kierujących odnośniki do naszej witryny.
Czy warto przekazać pozycjonowanie sklepu albo strony internetowej firmie SEO?
Algorytm Google systematycznie jest modyfikowany, wobec tego warto zlecić pozycjonowanie stron i sklepów zawodowcom. Właściwym wyborem jest agencja SEO, która posiada kilkuletnią praktykę w tym zakresie. W takich agencjach pracuje wielu specjalistów nie tylko od optymalizacji, lecz również social mediów i kodowania. Pozostawiając pozycjonowanie agencji zewnętrznej zaoszczędzone czas i środki można zaprząc w inne działania, które również podniosą dochód firmy.
Pozycjonowanie stron oraz sklepów internetowych w Google – usługa pozwalająca dotrzeć do szerszej grupy klientów klientów
Pozycjonowanie to głównie usługa adresowana do zarządców stron, których zadaniem jest ekspozycja i sprzedaż wyrobów czy usług przedsiębiorstwa. Decydując się własny biznes nieroztropnie jest współcześnie nie założyć strony firmowej bądź ją uruchomić, ale zrezygnować z jej pozycjonowania. Biznesowi rywale nie śpią w staraniach o dotarcie do kolejnych klientów. Według statystyk blisko 97% osób poszukuje w internecie informacji o lokalnych markach, co wyraźnie pokazuje do jak dużej grupy klientów można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu strony lub sklepu w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania w przeglądarce ogromnie zwiększa szansę, że konsument wybierze naszą ofertę.
Siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]