Nie wiesz, jak wybrać agencję SEO? Google Ci doradzi
Potrzebujesz więcej informacji dotyczących tego, jak rozpoznać dobrą agencję SEO? Wejdź na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.
Kiedy masz swój biznes i tworzysz dla niego stronę www, niewątpliwie z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, by pojawiała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. Wiadomo wszak, iż w XXI w. widoczność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak więc wybrać solidną agencję SEO? Warto posłuchać podpowiedzi ekspertów.
Jak znaleźć solidną agencję SEO? Google zamieściło o tym kurs
Nie można zaprzeczyć, że cała branża SEO, czyli działań mających na celu optymalizację stron www pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i cały czas rozwija się zasadniczo tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Pomimo istnienia licznych alternatyw, jak między innymi DuckDuckGo, Baidu bądź Rambler, wciąż najważniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie zyskać widoczność w internecie, powinien spróbować powalczyć o swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku branż, w których konkurencja jest silna, zwykle jest to nieosiągalne bez konsultacji ze specjalistami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których pojęcie SEO jest nowością, i nakręciło krótki instruktaż, jak wybrać solidną firmę SEO.
Cechy rzetelnej agencji SEO zdaniem Google
Pracownica Google z ponad 10-letnim stażem punkt po punkcie wyjaśnia, jak zatrudnić solidną agencję SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech m.in.:
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele oraz kto stanowi jego najmocniejszą konkurencję,
- zdolność szacowania budżetu oraz czasu niezbędnego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
- zagwarantowanie witrynie opieki technicznej oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
- nieprzerwany monitoring kondycji strony i cykliczną analizę jej statystyk,
- udzielenie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
- dbałość o całościową widoczność strony www, a nie tylko pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na określone słowa kluczowe.
Przedstawicielka firmy Google podkreśla też, że solidna firma SEO w żadnym wypadku nie obieca rewelacyjnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, niejednokrotnie dającą namacalne rezultaty zazwyczaj po paru miesiącach działań.