Marketing, promocja, reklama Usługi 

Identyfikacja wizualna i organizacja konferencji – zleć to agencji marketingowej

Odwiedź http://bit.ly/2p54NqJ. Skorzystaj z pomocy specjalistów z agencji PR Kraków

Kiedy prowadzi się firmę, obojętnie czy jest się usługodawcą, wytwórcą czy właścicielem sklepu, działania marketingowe powinny być istotnym elementem kreowania rozpoznawalności marki. Korporacje oraz większe przedsiębiorstwa mają środki finansowe na stworzenie i utrzymanie swoich działów ds. marketingu, jednak małe firmy, które rzadko decydują się na akcje promocyjne, zazwyczaj korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji marketingowych.

Agencja reklamowa zapewnia wszechstronne usługi

Agencja reklamowa to zespół kreatywnych osób z ogromnym doświadczeniem, posiadających szereg umiejętności z zakresu marketingu. Poprzez zatrudnianie profesjonalistów znakomicie orientujących się zarówno w zakresie tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii marketingowych w internecie (animacje i klipy viralowe, social media), jak i grafiki (w tym DTP), agencja marketingowa zapewnia klientom wszechstronną obsługę. Młode marki mogą zlecić opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i szablonami akcydensów (papier firmowy, wizytówki oraz obwoluty), a te które posiadają już własne logo mają pewność, iż zostanie ono odpowiednio użyte podczas projektowania materiałów promocyjnych – stoisk targowych, billboardów, folderów lub plakatów. Agencja reklamowa napisze też atrakcyjne, unikatowe teksty na stronę internetową zamawiającego oraz opracuje schemat kontaktów z odbiorcami poprzez popularne portale, jak Facebook, Instagram i Twitter.

Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe adresowane są zwłaszcza do podmiotów, które nie mają swojego działu promocji. Nie oznacza to jednak, że to jedyny model współpracy. Działanie agencji nierzadko polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie działu ds. promocji. Jeśli więc nie ma on doświadczenia w organizacji spotkań z klientami, targów czy sympozjów wymagających zwykle drobiazgowego planowania, takie zadania może przejąć agencja marketingowa. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu harmonijnego i wykwalifikowanego zespołu pracowników – wystarczy zlecić jej przygotowanie programu szkoleń czy też organizację wyjazdu integracyjnego. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji reklamowych, warto jednak wybierać te, które gwarantują dostęp do szerokiego zespołu doświadczonych profesjonalistów. Pozwala to na powierzenie wszystkich przedsięwzięć promocyjnych jednej agencji, a co za tym idzie – większą kontrolę nad wizerunkiem firmy oraz spójnością kampanii.

Siedziba:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]

Powiązane wpisy