gazeta firmowaMarketing, promocja, reklama 

Gazeta firmowa – czemu się na nią decydujemy?

Działania reklamowe to istotny element działalności przedsiębiorstwa – dzięki nim możemy zbudować wizerunek firmy w oczach kupujących, a to przy umiejętnym planowaniu z pewnością przyniesie efekty w postaci wyższych dochodów. Warto jednak zaznaczyć, że firmy posiadające więcej niż jedną filię muszą także zatroszczyć o to, co są sądzą o niej zatrudnieni. Najefektywniejszą metodą kontaktu z załogą od dawna są gazety firmowe. Warto zatem powiedzieć na ich temat kilka słów. Czemu są tak często wykorzystywane przez pracodawców? Co zwykle znajduje się w tego rodzaju wydawnictwach? I – co niewątpliwie jest najistotniejsze – komu zlecić opracowanie gazety firmowej?

Co zawarte jest w gazecie firmowej?

Powinnością gazety firmowej jest pokazanie pracownikom zalet firmy, w której działają. Z tego powodu dużo uwagi twórcy poświęcają sukcesom firmy i zatrudnionych. Gazeta firmowa musi także przekazywać wiadomości na temat działań przedsiębiorstwa – zwłaszcza, jeśli pracownicy kolejnych oddziałów się nie znają. Przeglądając gazetę firmową, zatrudnieni muszą również dowiedzieć się o planach rozwoju firmy. Charakterystyka gazet firmowych, jak nietrudno stwierdzić, może być różna zależnie od specyfiki przedsiębiorstwa, ilości pracowników oraz od przeciętnego wieku zatrudnionych.

Kto przygotuje atrakcyjną gazetę firmową?

Efektywność wizerunkowa gazety firmowej w ogromnym stopniu zależy od tego, jak ona się prezentuje. Z tego względu istotne będzie zarówno to, kto napisze informacje znajdujące się na jej łamach, lecz także to, jakim projektantom powierzymy jej opracowanie graficzne. Osiągniecie oczekiwanych rezultatów marketingowych na pewno uprości gazeta firmowa opracowana przez doświadczoną firmę graficzną. Stawiając na to rozwiązanie nie tylko spowodujemy, że czytelnicy łatwiej wyszukają ciekawe dla nich wiadomości, lecz też gazeta będzie wyglądać ciekawiej, co sprawi, że sięgnie po nią więcej osób.

Siedziba:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]

Powiązane wpisy