Internetowe strony Marketing, promocja, reklama Usługi 

Regionalna firma a marketing – o pozycjonowaniu stron w Krakowie

Popularność internetu oraz wygoda korzystania z niego do wyszukania potrzebnych produktów i usług przyczyniła się do tego, że każde przedsiębiorstwo pragnie aktualnie być zauważonym w sieci. Naturalnie, samo posiadanie strony firmowej nie oznacza, że nowi klienci nas znajdą – kluczowa jest przecież widoczność na wysokich miejscach w wynikach wyszukiwania. Dużo niedużych firm, funkcjonujących wyłącznie na określonym obszarze lub nawet w jednym mieście, przykładowo w Krakowie bądź w Gdańsku, zastanawia się, czy pozycjonowanie strony firmowej przyniesie korzyści. Odpowiedź jest jedna – tak! Pozycjonowanie lokalne to szansa dla małych podmiotów Internauci poszukując…

Czytaj więcej
Marketing, promocja, reklama 

Gazeta firmowa – czemu się na nią decydujemy?

Działania reklamowe to istotny element działalności przedsiębiorstwa – dzięki nim możemy zbudować wizerunek firmy w oczach kupujących, a to przy umiejętnym planowaniu z pewnością przyniesie efekty w postaci wyższych dochodów. Warto jednak zaznaczyć, że firmy posiadające więcej niż jedną filię muszą także zatroszczyć o to, co są sądzą o niej zatrudnieni. Najefektywniejszą metodą kontaktu z załogą od dawna są gazety firmowe. Warto zatem powiedzieć na ich temat kilka słów. Czemu są tak często wykorzystywane przez pracodawców? Co zwykle znajduje się w tego rodzaju wydawnictwach? I – co niewątpliwie jest najistotniejsze…

Czytaj więcej
Internetowe strony Marketing, promocja, reklama Usługi 

Link building z wykorzystaniem PBN – linki kanoniczne i wizytówki NAP

Aby klient wyszukał twój biznes musisz nie tylko posiadać stronę firmową, lecz również postarać się o jej pojawianie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego ważna jest treść strony i to czy regularnie dodawane są do niej nowe rzetelne i przydatne dla potencjalnego klienta informacje. Lecz nie wolno również lekceważyć tzw. link buildingu, a więc pozyskiwania linków prowadzących do strony. Jedną z metod link buildingu jest wykorzystywanie PBN-ów – prywatnych sieci portali. Private blog network – łatwe pozyskiwanie dużej ilości zdywersyfikowanych linków przychodzacych PBNy są prywatne, dlatego że są…

Czytaj więcej
Marketing, promocja, reklama 

Nawet 40 proc. internautów blokuje reklamy. W sieci jest więc coraz więcej content marketingu

Content marketing rośnie w siłę. Aż 86 proc. kupujących rozpoczyna zakupy w internecie od zapytania w Google, które jest niezwiązane z żadnym konkretnym brandem – czytamy w najnowszym raporcie pt.: Content marketing’ 2019, branżowego portalu o marketingu Interaktywnie.com. Zdjęcie Przed podjęciem z decyzji o zakupie korzystamy średnio z 11,4 różnych treści internetowych na ich temat. 95 procent nabywców B2B uważa treści za wiarygodne przy ocenie firmy i jej oferty. Liczba kupujących w internecie stale rośnie: 62 proc. polskich internautów robi zakupy w sieci – to o 6 punktów procentowych więcej…

Czytaj więcej
Marketing, promocja, reklama 

semKRK#19 BIG – relacja z konferencji

SEMKRK#19 BIG – czyli konferencja w rozgrzanej czerwcowym słońcem, tętniącej wiedzą, inspiracjami i networkingiem Starej Zajezdni w Krakowie. Wydarzenie dla tych, którzy zamiast otwierać lodówkę, wpisują w Google frazę “co dziś zjem?”. Naprawdę mocny akcent przed nadchodzącymi wakacjami. SEMKRK#19 BIG – lokaIizacja SEMKRK#19 BIG jest zlokalizowana w legendarnym miejscu i wyjątkowo dogodnym czasie. Jestem przekonany, że Krzysiek Marzec, kiedy obmyślał ten cykl, celowo wybrał datę tuż przed Bożym Ciałem, żeby nikt nie czuł się niekomfortowo na myśl o zostaniu do późna. Stara Zajezdnia urzeka klimatem industrialnym w nowoczesnym, eventowym wydaniu.…

Czytaj więcej
Internetowe strony Marketing, promocja, reklama Usługi 

Nie wiesz, jak wybrać agencję SEO? Google Ci doradzi

Kiedy masz swój biznes i tworzysz dla niego stronę www, niewątpliwie z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, by pojawiała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. Wiadomo wszak, iż w XXI w. widoczność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak więc wybrać solidną agencję SEO? Warto posłuchać podpowiedzi ekspertów. Jak znaleźć solidną agencję SEO? Google zamieściło o tym kurs Nie można zaprzeczyć, że cała branża SEO, czyli działań mających na celu optymalizację stron www pod…

Czytaj więcej
Internetowe strony Marketing, promocja, reklama Nasze porady 

YouTube SEO, czyli jak wygląda pozycjonowanie filmów na YouTube

Ponad 2 miliardy użytkowników i 500 godzin wideo przesyłanego do serwisu w każdej minucie – tak krótko można opisać popularność YouTube. Czy to wciąż jest dobre miejsce dla nowych kanałów? Jak poprawić widoczność filmów? Czy możliwe jest pozycjonowanie filmów? Wyszukiwarka w YouTube Wyszukiwanie nowych treści w YouTube opiera się na wynikach wyszukiwania i rekomendacjach (strona główna, proponowane filmy). Wyszukiwarka, która jest częścią serwisu, działa w sposób zbliżony do wyszukiwarki Google. Każdy film poddawany jest ocenie przez algorytmy, na podstawie której wyniki dla danego zapytania wyświetlane są w odpowiedniej kolejności. Na…

Czytaj więcej
Internetowe strony Marketing, promocja, reklama Usługi 

Tworzenie stron www – komu ją zlecić i dlaczego?

Funkcjonalność stron www bierze się w szczególności z ich projektów. Tworząc strony www należy nie tylko opierać się na względach estetycznych, ale również doświadczeniu klientów – jeżeli poruszanie się na stronie przysporzy im trudności, szybko wejdą na drugą stronę lub zdecydują się na usługi innej firmy. Żeby zatem witryna dała nam oczekiwane korzyści, należy zatroszczyć się o to, by była odpowiednio zaprojektowana. Jak jednak wygląda właściwie wykonana witryna? Co zrobić, by użytkownicy nie opuścili jej za prędko? Jak projektować strony internetowe? Główną regułą, jaką należy sugerować się tworząc strony internetowe…

Czytaj więcej
Marketing, promocja, reklama 

Najlepsze i najciekawsze narzędzia do planowania słów kluczowych

Trudno wskazać jedno najlepsze narzędzie do planowania słów kluczowych – jest ich wiele i każde ma swoje zalety. W swojej codziennej pracy korzystamy z różnych planerów, w zależności od potrzeb – w artykule omawiamy kilka z nich, które najbardziej polecamy. Propozycja słów kluczowych a strategia pozycjonowania Dobór odpowiednich słów kluczowych ma ogromne znaczenie dla strategii pozycjonowania. Możemy zgadywać, jakie zapytania wpisują w wyszukiwarkę osoby, które chcemy zainteresować naszym produktem czy usługą, ale wiąże się to z ryzykiem, że stracimy tylko czas i pieniądze, „celując” we frazy, które wcale nie są…

Czytaj więcej
Marketing, promocja, reklama Usługi 

Budowanie wizerunku w biznesie – wnętrza firmy w Mapach Google

Wirtualny spacer z modelem 3D to znakomity sposób na zaprezentowanie potencjalnym klientom naszego biura, powierzchni usługowej czy nieruchomości, z których mają zamiar korzystać. Dla większości osób opcja zobaczenia takiego pomieszczenia przed skorzystaniem z konkretnej oferty jest niesłychanie istotna, a my udostępniając taki wirtualny spacer z modelem 3D, ułatwimy im podjęcie pomyślnej dla nas decyzji. Czym zatem są wirtualne spacery oraz modele 3D? Jak można zastosować taką wizualizację do promocji i dlaczego warto to robić? Więcej informacji na ten temat znajdziesz w dalszej części artykułu. Do czego przyda Ci się wirtualny…

Czytaj więcej